OTN logo

Wyzwanie:

Zespoły sprzedaży często pracują u Klientów, ich charakter pracy wymaga szczególnych narzędzi. Bezpośredni, szybki i skuteczny kontakt z własnym przedsiębiorstwem - (wycena, dostępność produktów, termin dostawy) często przesądza o sukcesie lub porażce. Kluczowe jest też zrozumienie zadań i właściwa kontrola zespołu sprzedaży - identyfikacja i eliminacja słabych punktów ma wpływ na wynik całego przedsiębiorstwa.

Rozwiązanie OTN:

  • Dedykowane, innowacyjne narzędzia dla Sprzedawców
  • Zintegrowane z systemami produkcji, obsługi klienta
    lub magazynu (ERP, CRM)
  • Wykorzystujące możliwości smartfonów i tabletów
  • Raportujące kluczowe wskaźniki procesu w syntetycznej formie

Korzyści:

  • Poprawa wydajności pracy działu sprzedaży
  • Zwiększenie kontroli
  • Przyspieszenie obiegu informacji od zapytania
    przez ofertę do zamówienia